18:22 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار جهانی

افزایش قیمت طلا تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا
قیمت طلا در بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، اندکی بالا رفت اما همچنان در بازه معاملاتی اخیرش مانده است.
تفاوت قیمت واکسن‌ اسپوتنیک‌ ایرانی با اسپوتنیک‌ جهانی
بعد از گذشت حدود یک ماه از افتتاح خط تولید «انبوه» واکسن روسی کرونا توسط وزیر بهداشت، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا در گفتگویی اعلام کرد که این خط به درد ایران نمی‌خورد.
فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، خط مقدم استفاده از لغو تحریم ها
تجربه اجرای برجام نشان دهنده این است که بیشترین تأثیر لغو تحریم ها در بخش انرژی کشور رقم می خورد بنابراین چنانچه احیای برجام به مرحله اجرا برسد به طور حتم این بخش در خط مقدم استفاده از لغو تحریم قرار می گیرد.
چند عاملی که موجب بهبود اوضاع بورس در روزهای اخیر شده است
کارشناس بازار سرمایه ، مناسب بودن وضعیت بنیادی شرکت ها ، ارزنده بودن سهام و اثر افزایش قیمت های جهانی بر شرکت های صادراتی را از دلایل بهبود اوضاع بورس برشمرد .
بیت کوین در مسیر صعودی قرار گرفت
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد بیشتر شده است.
کاهش مجدد قیمت طلای جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی کاهش یافت و در مسیر ثبت بزرگترین کاهش هفتگی در یک ماه گذشته قرار گرفت.
صعود در بازارهای جهانی به بهانه کرونا
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد موارد ابتلا به کووید ۱۹ که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، افزایش یافت.
اتریوم رقیب جدی برای بیت‌کوین
نماد برتر - در روزهای اخیر فعالیت نهنگ های اتریوم از بیتکوین پیشی گرفته است.
رشد قیمت طلا در بازار های جهانی
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیفتر و بازده پایینتر اوراق خزانه آمریکا، بالا رفت و نزدیک به بالاترین رکورد دو هفته اخیر ایستاد.
قیمت طلا افزایش می یابد
نماد برتر - قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر افت بازده اوراق خزانه و دلار ضعیف‌تر، نزدیک به بالاترین قیمت بیش از یک ماه گذشته قرار گرفت و در مسیر ثبت دومین افزایش هفتگی حرکت کرد.
ادامه رشد ارزش ارزهای دیجیتال
نماد برتر - ارزهای دیجیتالی مهم باز هم روند صعودی قیمت خود را حفظ کردند.
نفت سنگین ایران گران‌تر از قبل
نماد برتر - جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته سه دلار و ۶۴ سنت معادل شش درصد بر مبنای ماهانه افزایش داشت.
ورود بیت‌کوین به کانال 58 هزار دلاری
نماد برتر - برای سومین بار در یک هفته اخیر بیتکوین موفق به فتح کانال ۵۸ هزار دلاری شد.
عقب‌نشینی بیت‌کوین به 58 هزار دلار
نماد برتر - بیت‌کوین در ادامه روند نزولی خود به نزدیکی ۵۸ هزار و ۴۰۰ دلار رسید.
کاهش خرید نفت سعودی‌ها توسط هندی‌ها!
نماد برتر - پالایشگاههای دولتی هند در ماه مه ۳۶ درصد نفت کمتری از حد معمول از عربستان سعودی خریداری خواهند کرد که نشان دهنده تشدید تنشها با ریاض حتی پس از حمایت این کشور از افزایش تدریجی تولید اوپک پلاس است.